Alla inlägg under november 2013

Av ebba stadin - 30 november 2013 00:03

Ah nu e klockan ungefär 00:05 på natten oh ja e nt trött.. Tror de blir att kliva upp typ 10-11 imorgon eftersom att ja ska till pappa oh fira hnm. Så måste hinna fixa mej oh så! Meen ja idag har jag vart med älskling oh några till! De va as kul son vanligt ;D Assoooo min bejb e såååå snuskig ibland hahahahah xD Men aja! Nu e ja me älskling, olivia oh hennes kille oh vi ska väl sova snart! Haha dom drar hem ungefär när ja ska till pappa ;) Men vi ska va sen efter de! Men ska väl va lite sociala med dom här oh så!

Ha en bra kväll/natt puss:*

Av ebba stadin - 29 november 2013 20:33

Asssooo shiiet! Känner att ja måste blogga mer men ja hinner ju inte.. Ajaa nu e de helg igen iaf! Fan vad skönt! Men a nu blev jag sugen på att lira ps3 men mitt e ju trasigt :/ Men jag hinner nt blogga mer nu puss?

Av ebba stadin - 24 november 2013 20:01

Eftersom de var länge sen jag bloggade så har det hänt en del!

Jag oh Viktor har gjort slut för ett bra jävla tag sen! Men nu har ja en ny kille oh på fredag har vi vart ihop i 1 månad oh 2 veckor :D Men sen har vi även tagit bort min häst Jerry för typ 4 månader se.. :( Saknar min finaste prins! Men sen har de gått ett år utan morfar.. oh en massa sånt! Jag har även fått åkt till akuten två ggr på 1 månad.. har även vart på grönalund 1 gång me kompisar i sommras och en gång med familjen sen så var vi på skansen en gång oxå!

Men det är typ det som har hänt som jag lixom kommer ihåg! Men aja kan väl berätta lite om vad jag gör nu, jag kollar på tv och skriver med min bejb oh några till :) Ja och imorgon är det måndag och måndag betyder skola. suck.. Men jag får iaf träffa min älskling då! Sen efter skolan imorgon ska jag till stallet och rida oh så. Men kanske bloggar imorgon om jag hinner men bjuder på en bild oxå ;) puss puss ?

Av ebba stadin - 23 november 2013 16:53

Hej ebbas blogg olivia oh grabbarna här! Ebba e i duschen så vi passar på att låna bloggen lite! Men iaf när ebba e klar ska vi gå och käka pizza :D

oh i kväll ska ja oh grabbarna sova hos ebba :D Naajs de kmr bli kaooz ;)

aja puss puss från olivia och grabbarna :D

Av ebba stadin - 23 november 2013 13:47

Hejsan!

tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår (fredags). Jag va i skolan hela dan oh sen när jag kom hem gjorde inte så mycket men sen typ vid 7 ringde olivia oh frågade om ja ville hänga me ut en stund så ja fixade mej oh sen drog ja ut! Sen så sov hon hos mig oh så! Hon somnade vid 2 typ och ja somnade vid 4... Men sen idag väckte mamma oss oh sa att hon skulle till moster.. Men sen så vi gick upp för vi kunde inte somna om så vi gick oh åt frukost. Sen fixade vi oss oh nu väntar vi på min kille oh hennes kille eller ah dom e typ på g ;) Men men dom kommet snart men bloggar senare kanske :) Puss så länge :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards