Direktlänk till inlägg 30 november 2013

Wiee nånting ?

Av ebba stadin - 30 november 2013 00:03

Ah nu e klockan ungefär 00:05 på natten oh ja e nt trött.. Tror de blir att kliva upp typ 10-11 imorgon eftersom att ja ska till pappa oh fira hnm. Så måste hinna fixa mej oh så! Meen ja idag har jag vart med älskling oh några till! De va as kul son vanligt ;D Assoooo min bejb e såååå snuskig ibland hahahahah xD Men aja! Nu e ja me älskling, olivia oh hennes kille oh vi ska väl sova snart! Haha dom drar hem ungefär när ja ska till pappa ;) Men vi ska va sen efter de! Men ska väl va lite sociala med dom här oh så!

Ha en bra kväll/natt puss:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ebba stadin - 13 januari 2014 13:45

Sjuk sjuk sjuk.. palla inte vara de :( Saknar dessutom älskling :/ Han var här hela helgen med mej :/ Men va sociala på kik:Ebbastadin eller om du ha comviq: 0706092899 :) ...

Av ebba stadin - 15 december 2013 15:45

Hej alla! Nu så här innan jul såklart så blir ja sjuk.. Men blir snart frisk men det är nästan jämt i december ja blir sjuk.. men i alla fall har försökt att äta men har magsjuka så de e typ omöjligt! Jag e vrål hungrig oh mår illa som f** men j...

Av ebba stadin - 8 december 2013 21:53

Att livet ska vara så jävla jobbigt utan er, allt är ju bara svart om ni kunde komma tillbax eller om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag få ett perfekt leende på läpparna igen! Jag saknar er mina favoriter. . ...

Av ebba stadin - 8 december 2013 21:48


Tja! Nån gång innan jul ska ja klippa mej men även färga o: Kommer lägga upp en bild sen får ni gärna kommentera va NI tycker! (: Men i alla fall imorgon e de skola FUCK -.- Men ska forsätta kolla på johan falk nu! ha de gött! :) Tänkte typ kl...

Av ebba stadin - 7 december 2013 11:02

Jag funderar på att ta bort bloggen för ja hinner typ aldrig blogga osv... har så sjukt mycket att tänka på med skolan och allt asso lixom alla prov ja har osv.. Men ja vill ju inte sluta för ja älskar att blogga och att ni läser min blogg oh så! Men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards